LOGO
Obrazek Są oni klasą, która może zarówno zatruwać swych przeciwników chorobami i klątwami, ciskać pociskami z ognia i cienia na polu walki, oraz przyzywać demony, aby te wsparły ich w boju. Mimo, że war lock jest klasą zadającą ogromne obrażenia ze sporego dystansu, ich demoniczne moce mogą również chronić i wspierać ich sojuszników w walce, a nawet przyzywać innych graczy z drugiego końca świata dzięki magicznym portalom, które mogą tworzyć.
Obrazek Mimo, że dysponują oni szerokim wachlarzem ochronnych i wzmacniających zaklęć, aby wspierać swych sprzymierzeńców w walce, kapłani mogą również zaatakować swych wrogów, używając mocy cienia jak i światła, aby ich zniszczyć. Są oni klasą wszechstronną i bardzo silną, bardzo pożądaną w grupach, mogącą przyjąć jedną z wielu ról.
Obrazek Noszący ciężkie zbroje, mogą przetrwać nawet najpotężniejsze obrażenia w czasie walki, kiedy sami leczą zranionych sojuszników oraz wskrzeszają poległych. W walce dzierżą oni potężne dwuręczne oręże, ogłuszają swych wrogów, niszczą nieumarłych oraz demony. Paladyni są defensywną klasą stworzoną, aby przeżyć dłużej niż ich przeciwnicy.
Obrazek Są oni panami żywiołów, potrafiącymi używać zaklęć i totemów, które leczą lub zwiększają możliwości ich sojuszników, w czasie, kiedy sami wypuszczają furię żywiołów na swych wrogów. Szamani noszą średnie zbroje, ale są w stanie posługiwać się potężnymi dwuręcznymi broniami w walce. Są oni bardzo uniwersalną klasą, która może zarówno leczyć swych sojuszników, jak i ciskać pociskami z błyskawic w swych przeciwników.
Obrazek Są oni mistrzami skrywania się i zabójstwa, przemieszczającymi się obok swych wrogów niezauważeni, atakującymi z cienia, a następnie uciekającymi z pola walki w mgnieniu oka. Mogą oni również tworzyć trucizny, które mogą ranić, lub osłabiać ich przeciwników, zmniejszając ich efektywność w walce. Grupy będą uważały łotrzyka za klasę bardzo przydatną, nie tylko ze względu na ogromne obrażenia, jakie zadaje, ale również dlatego, że mogą oni otwierać zamknięte drzwi i skrzynie, a także rozbrajać ukryte pułapki.
Obrazek Druidzi również dowodzą niszczycielskimi mocami natury, atakują przeciwników potężnymi pociskami energii, przywołują roje insektów, oraz oplatają swych wrogów korzeniami. Ale druidzi, to również panowie dziczy, mogący przybrać formę potężnego niedźwiedzia, kota, a nawet lwa morskiego, zyskując tym samym ich umiejętności walki i poruszania. Druidzi są klasą, która oferuje wiele możliwości, mogą pełnić dowolną rolę.
Obrazek Są oni potężną klasą, która ma możliwość zadawania ogromnych obrażeń na odległość, ciskania pociskami żywiołów w pojedynczy cel, czy zaatakować wrogów znajdujących się na pewnym obszarze. Magowie mogą również wykorzystać swoje umiejętności, aby wspomóc swych przyjaciół, przyzwać jedzenie i wodę, a nawet umożliwić im podróż na drugi koniec świata, dzięki otwarciu portalu.
Obrazek Nie będący już sługami Króla Lisza, wyruszają oni w poszukiwaniu przygód jako doświadczeni, doskonale wyposażeni w oręż i zbroje, posiadający wiedzę na temat śmiercionośnej i zabronionej magii, którą wpoił im sam Król Lisz.
Obrazek Dysponują oni szerokim wachlarzem umiejętności, dzięki którym, mogą między innymi spowolnić swych przeciwników, zadać ogromne obrażenia jednym ciosem, oraz zwiększyć umiejętności swych sprzymierzeńców dzięki swym okrzykom bojowym. Sprawdza się on w walce z wieloma przeciwnikami na raz, zwiększając ilość posiadanego szału po każdym otrzymanym ataku, aby następnie samemu zaatakował. Wojownik jest wszechstronną klasą, mogącą dopasować się do preferowanego stylu gry.
Obrazek Doskonale odnajdujący się w dziczy, mogą z łatwością wytropić swych przeciwników, oraz zastawić pułapkę, aby zranić i uwięzić swego wroga. Łowcy posiadają również pierwotną więź z bestiami żyjącymi w Azeroth. Mogą je oswoić oraz wyszkolić jako swych lojalnych obrońców. Noszący lekką lub średnią zbroję, łowcy mogą walczyć w zwarciu dwoma orężami u boku swych zwierząt.
Strona Główna